معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020

برای بسته بندی محصولات خود چه معیار هایی را در نظر می گیرید؟

 

در اولین جلسه ای که صنایع بسته بندی با مشتریان احتمالی خود برگزار می کنند شاید این سوال به عنوان اولین مطلب مورد بحث قرار می گیرد. پاسخ ها همچون واکنش ها متفاوت خواهند بود، ممکن است با یک دستپاچگی رو به رو شوید یا با اعتماد به نفس کامل به این سوال پاسخ دهند. یا شاید از شما بپرسند سوال خود را دوباره تکرار کنید! 

fast food packaging

بسته بندی ، یک عامل مهم در جذب مشتری!

در سالهای گذشته یک جعبه آی پاد را به شما نشان می دادند و می گفتند مبنای ما برای کیفیت این نوع بسته بندی خواهد بود. بعد این نکته را توضیح می دادند که برای رسیدن به این کیفیت باید مبلغ مشخصی هزینه کنید و البته محصول ما دقیقا شبیه به این جعبه نخواهد شد. مدتی بعد بعد از ورود جعبه های هندزفری بلوتوثی به بازار، بسیاری از تولید کنندگان محصولات دیجیتال خواهان تولید این نوع جعبه با پلاستیک شفاف بودند.

در مورد فست فود و رستوران نیز همین ماجرا تکرار شد، با ورود صنایع بسته بندی های مقوایی و کاغذی، ظروف غذای پلاستیکی تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست دادند. بسته بندی برای هر محصولی باید چشمگیر باشد، شما را در نگاه اول جذب کند، این اشتیاق را در شما ایجاد کند که آن را لمس کنید و با آن ارتباط برقرار کنید.

%D8%AC%D8%B9%D8%A8%D9%87 %D9%81%D8%B3%D8%AA %D9%81%D9%88%D8%AF

نیاز یا خواسته؛ اولویت با کدام است؟

 

اما فراموش نکنید فارغ از این که خواست شما استفاده از چه نوع محصولی هستید، کارفرما باید تشخیص دهد شما برای بسته بندی محصول تان چه می خواهید و حتی فراتر از آن، چه چیزی نیاز دارید؟تا به اینجا مشخص شد باید بین نیاز و خواسته مشتری تفکیک قائل شد، بنابراین برای تشخیص این مطلب که خواسته مشتریان چیست، بهتراست به طور مشخص صنایع بسته بندی دربازار مربوطه تحقیق کند تا مشتری پسند ترین محصولات را انتخاب کنیم. 

صحبت در مورد اهداف و وِیژگی های اصلی محصول به این تحقیق کمک خواهد کرد، گرچه نباید خیلی درگیراین موضوع شد زیرا زمان بر است.

مجموعه ایرانیان پک با تکیه بر تجربه همکاری با برند های مطرح فست فود و رستوران این توان را دارد تمامی نیاز های شما درزمینه بسته بندی و جعبه تامین نماید. برای آشنایی بیشتر با محصولاتمان شما را به بازدید از سایر صفحات این مجموعه دعوت می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بسته بندی,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : دو شنبه 27 دی 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.